CANNONDALE SUPERSIX EVO Hi-MOD LAB71
Související produkty
Detailní popis produktu
Nejlehčí z rychlých
Lakovaný, na stavbu plně připravený rám velikosti 56 váží pouhých 770 gramů. Přitom si ale zachovává vlastnosti jako perfektní ovladatelnost, vysokou míru komfortu a zároveň rychlost. Je až neuvěřitelné, jak nízko se podařilo stlačit hmotnost tohoto kola s takovou úrovní aerodynamické účinnosti.
Nejrychlejší z lehkých
Pokud jde o aerodynamický odpor, nový SuperSix EVO není jen jedním z nejrychlejších lehkých silničních kol, ale jedním z nejrychlejších silničních kol vůbec. Díky kompletně přepracovanému tvaru rámových trubek a systematické konstrukci se na rovinách vyrovná čistě aero speciálům. Oproti předchozí verzi ušetří nový SuperSix EVO při rychlosti 45 km/h úctyhodných 12 wattů. Lehké nebo rychlé? Teď už si nemusíte vybírat.
Vytvarováno rychlostí
Co se stane, když místo rámové sady navrhnete kompletní kolo? Vznikne elegantní a zároveň vysoce funkční design. Díky systémové konstrukci rámu, vidlice, řídítek, kol a sedlovky jako jednoho celku dosáhneme nižšího odporu vzduchu a vyššího výkonu, než bychom kdy mohli dosáhnout výběrem jednotlivých dílů. Je to dokonalý design, který vyúsťuje perfektním výkonem. Linie, o kterých budete snít. Rychlost, kterou pocítíte.
Nadpřirozená obratnost
SuperSix EVO je opravdu kouzelník. Způsob, jakým kombinuje stabilitu a agilitu, je neskutečný. Rafinovaná, univerzální závodní geometrie a vyladěná konstrukce zajišťují intuitivní ovladatelnost. Můžete se pohybovat pohodlně až na samé hranici možností po celou dobu závodu.
Řídítka SystemBar R-One
Při tvorbě kokpitu nového modelu EVO jsme spolupracovali s renomovaným designérským týmem MOMODesign, který působí v oblasti motorsportu. Výjimečný design se tu snoubí s propracovanou aerodynamikou a ergonomií. Tvary snižující odpor vzduchu a elegantní integrace veškerých bowdenů už jen dotváří kokpit ve velkém stylu.
Kola Hollowgram R-SL 50
Jedna z nejrychlejších závodních sad kol na světě. Kola vyvinutá s novým modelem SuperSix EVO zapadají do naší filozofie aerodynamického designu DRAFT. 50 mm hluboký ráfek se super nízkým odporem, ploché paprsky a náboje DT-Swiss 240 EXP činí z nového SuperSix EVO dokonalé kolo jak do kopců, tak s aerodynamikou pro únik.
KARBONOVÉ RÁMY CANNONDALE:
Abychom zajistili maximální výkon SuperSix EVO v širokém spektru modelů a cenových rozpětí, nabízíme tři různé úrovně našich pokročilých karbonových rámů:
Carbon, Hi-MOD a Series 0.
- Verze Carbon nabízí krásně lehké rámy s hmotností kolem 915 g díky vrstvení karbonu, které se skládá převážně ze středně pevných vláken a strategicky umístěnými vlákny s vyšší pevností pro zvýšení tuhosti rámu.
- Rámy Hi-MOD jsou o více než 100 g lehčí než rámy s označením Carbon. Vybrané vrstvy středně tuhých vláken byly nahrazeny menším počtem vrstev vysokopevnostních vláken. Výsledkem je lehký a pevný rám s vynikajícím pocitem z jízdy.
- Series 0 je naše nová karbonová konstrukce nejvyšší úrovně, vyhrazená pro kola s označením LAB71. Karbon Series 0 je tvořen z uhlíkových vláken a nanopryskyřic s naprosto výjimečnými vlastnostmi v tahu a tlaku zároveň. To umožňuje při výrobě rámu LAB71 použití pouze jednoho druhu materiálu oproti dvěma u standardních rámů. Díky tomu bylo možné stlačit hmotnost rámu na pouhých 770 g.
S průchodností plášťů 30 mm (při zachování 6 mm vůle na každé straně) je nový SuperSix připraven na každodenní trénink a závodění. Použijte širší pláště pro větší pohodlí a kontrolu, nebo nasaďte užší pro rychlou odezvu. Volba je jen na vás.
V jednoduchosti je síla, v síle je rychlost a rychlost vyhrává závody. Nový SuperSix EVO využívá standardzávitového středového složení BSA a zaručuje tak maximální jednoduchost a spolehlivost.
Zcela nová konstrukce představce Delta umožňuje bezproblémovou integraci bowdenů z řídítek dolů do rámové trubky a zároveň zmenšuje čelní plochu hlavové trubky, čímž snižuje odpor vzduchu. Elegantní, pevné a lehké.
SuperSix EVO je připraven i na běžné, tréninkové dny. Je totiž kompatibilní s naším inovativním systémem světel a radaru SmartSense, který jezdci pomáhá zvýšit jeho viditelnost v provozu a zároveň mít dokonalý přehled o tom, co se děje za jeho zády.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Silniční kola |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Model roku: | 2023 |
Modelová řada: | SuperSix Evo |
Materiál rámu: | Karbon |
Rám: | LAB71 Edition SuperSix EVO Ultralight Carbon, integrated cable routing w/ Switchplate, 12x142 Syntace thru-axle, BSA 68mm threaded BB, flat mount disc, integrated seat binder, SmartSense compatible Vidlice |
Vidlice: | LAB71 Edition SuperSix EVO Ultralight Carbon, integrated crown race, 12x100mm Syntace thru-axle, flat mount disc, internal routing, 1-1/8" to 1-1/4" Delta steerer, 55mm offset (44-54cm), 45mm offset (56-61cm) |
Hlavové složení: | Integrated, 1-1/8" - 1-1/4" |
Představec: | Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing |
Řídítka: | Cannondale SystemBar R-One - low drag, full carbon integrated bar/stem, internal routing |
Sedlovka: | Cannondale C1 Aero 40 Carbon, 0mm offset (44-48cm), 20mm offset (51-61cm) |
Sedlo: | Fizik Vento Argo 00 Carbon |
Kliky/převodníky: | Shimano Dura-Ace R9200, 52/36 |
Středové složení: | CeramicSpeed BSA for Shimano Road, Coated Version |
Řazení: | Shimano Dura-Ace Di2 R9270, wireless, 2x12-speed |
Přehazovačka: | Shimano Dura-Ace Di2 R9250 |
Přesmykač: | Shimano Dura-Ace Di2 R9250 |
Řetěz: | Shimano Dura-Ace, 12-speed |
Kazeta: | Shimano Dura-Ace R9200, 11-30, 12-speed |
Brzdy: | Shimano Dura-Ace R9270, 160/140mm MT900 rotors |
Brzdové páky: | Shimano Dura-Ace Di2 R9270 hydraulic disc |
Nába přední: | HollowGram, sealed bearing 12x100mm centerlock |
Nába zadní: | HollowGram, 12x142mm centerlock w/ DT Swiss 240 internals |
Paprsky: | DT Swiss Aerolite, straight-pull |
Ráfky: | HollowGram 50 R-SL, Carbon, 20h front, 24h rear, 50mm deep, 21mm IW, tubeless ready |
Pláště: | Continental Grand Prix 5000, 700 x 25c |
Konektivita: | Cannondale Wheel Sensor |
Extra: | Cannondale Gripper Aero Bottles & ReGrip Aero Cages, Dual Socket Bottom Bracket Tool, Shimano EC300 charging connector |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.