Galfer brzdové destičky FD436 - Magura, Campagnolo

369 Kč / ks 549 Kč / ks 659 Kč / ks 499 Kč / ks 619 Kč / ks od 369 Kč / ks 305 Kč bez DPH 454 Kč bez DPH 545 Kč bez DPH 412 Kč bez DPH 512 Kč bez DPH od 305 Kč bez DPH
Skladem na prodejně (2 ks) Skladem na prodejně (2 ks) Skladem u dodavatele Skladem u dodavatele Skladem u dodavatele Zvolte variantu
Směs
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Můžeme doručit do:
27.12.2024 27.12.2024 31.12.2024 31.12.2024 31.12.2024 Zvolte variantu

Pro brzdy MAGURA MT2, MT4, MT6, MT8, MTS, CAMPAGNOLO H11

Detailní informace

Detailní popis produktu

Pro brzdy MAGURA MT2, MT4, MT6, MT8, MTS, CAMPAGNOLO H11

___

Jakou směs? Galfer označuje druhy směsi barvou - směs vybírejte podle barvy: 

 

STANDARDNÍ (černé): ty vyhovují povšechným podmínkám. Mají tvrdší směs a tím i nejdelší životnost. Jejich brzdná síla je spolehlivá ve všech podmínkách. 

DO MOKRA (červené): excelují v extrémních podmínkách, mají “měkčí” směs a rychleji se opotřebují.  

NA ZÁVODY (zelené): nemusí se “zajíždět”. Okamžitě jsou efektivní a mají skvělou dávkovací čitelnost, snesou vyšší tepelné namáhání a jsou vynikající i v mokru. 

PRO SILNIČNÍ KOLA (modré): jejichž směs je vyladěná přímo pro silničky a jejich menší styčnou plochu pneumatik. 

E-BIKE A DH SPECIÁLY (fialové): jsou vyvinuty pro vyšší tepelné namáhání, které ocení především DH závodníci a jezdci na e-biku, ale nejen ti. Klidně i silničáři, kteří očekávají dlouhé sjezdy a brždění.  

TRIAL (žluté): směs vyvinutá pro trial. Má okamžitý náběh, velmi čitelné dávkování a celkově ostřejší výkon. 

Obecně platí, že čím měkčí směs (ostřejší brždění, lepší v mokru), tím rychleji se opotřebují a naopak. 


Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Galfer je specialistou na brzdy ze Španělska. Přesněji řečeno na brzdové obložení, kotouče a vše s tím spojené. Galfer založil v Barceloně Maffio Milesi v roce 1946. Ohromné zkušenosti nasbírané v moto průmyslu v Galferu promítli do produkce MTB a E-MTB brzdových komponent. Je sice populární nechat kotouče a destičky od výrobce, od kterého máte brzdy, ale kdo vyzkouší Galfer, zjistí, že to není nejlepší možné řešení. Galfer neustále přichází s inovacemi. V poslední době především během spolupráce  s továrním DH teamem UR Polygon v čele s Mickem a Tracey Hannah s kotouči průměru 223mm, adekvátními adaptéry. Nezvětšili pouze průměr, ale i tloušťku. Galfer 200 a 223 jsou v tloušťkách 2mm namísto standardních 1,8mm. Velké kotouče nejsou jen pro závodní DH kola, ale ideální i na E-Biky s jejich vyššími váhami.