1991
Dvojkolí Zipp 400 jde do výroby. Toto paprskové kolo je základem pro pozdější inovace, včetně sestav Firecrest a NSW.
1995
Dva muži, kteří pomáhali stavět Zipp v prvních dvou desetiletích, pózují společně. Inženýr Leigh Sargent s podnikatelem Andy Ordingem, který se stal vlastníkem Zipp Speed Weaponry v roce 1999.
1997
Společnost Zipp pokračuje v tržních triatlonových a silničních závodech zaměřením na kola. V tomto prvním desetiletí se společnost Zipp při vývoji produktů zaměřila na myšlení motoristického sportu a pomohla propagovat využívání aerodynamického tunelu v cyklistickém průmyslu. Zipp stále zaměstnává několik veteránů motoristického sportu, včetně špičkových inženýrů. Kultovní sady snímků Zipp z roku 2001 a 3001 se staly ikonickými symboly vysoké rychlosti. I po ukončení na konci roku 1997 zůstávají tyto sady rámců velmi vyhledávanými položkami.
1999
Společnost Zipp se stěhuje do specializovaného výrobního závodu s řízeným klimatem na hlavní ulici v Speedway v Indianě, jen kousek od světově proslulé automobilové dráhy v Indianapolis
.
2000
Zipp podepisuje s belgickým týmem Lotto-Adecco. Toto je Zippův vstup do oficiálního sponzorování špičkového týmu na úrovni Tour de France.
2003
Byl to velký rok. Zipp je sponzorem mocného týmu CSC. Tým vyhrál dvě etapy a celkovou klasifikaci týmů na Tour de France. Kromě výsledků se společnost CSC stává cenným partnerem ve vývoji kol. To zahrnuje poskytnutí technikům Zipp a staviteli hlavních kol Nic Jamesovi neocenitelnou zpětnou vazbu o tom, jak vylepšit kola, aby byla rychlá a odolná. Navíc je to rok, kdy společnost Zipp představila své nyní ikonické diskové kolo s důlky.
2006
Inženýři společnosti Zipp spolupracovali se sponzorovanými profesionály z týmu CSC na testování prototypů uhlíkových kol v Arenbergském lese, nejslavnějším dlážděném sektoru Paříž-Roubaix. Cílem společnosti Zipp bylo navrhnout uhlíkové kolo schopné zvítězit v Paříži-Roubaix. Členové týmu CSC zleva, Lars Michaelson (Dánsko), Fabian Cancellara (Švýcarsko) a Allan Johansen (Dánsko) kontrolují kolo. Testy byly klíčové při vývoji technologie Carbon Bridge ™, která vytvořila dostatečně odolná karbonová kola, aby Zipp 303 zvítězil v Paříži-Roubaix a Tour of Flanders.
2007
Společnost SRAM získává společnost Zipp a poskytuje společnosti Zipp další odborné znalosti a zdroje.
2008
Allos d’Huez vyhrál Španěl Carlos Sastre, který si vzal žlutý dres a připravil své vítězství na Tour de France. Stále vystavujeme jeho žlutý dres v naší kanceláři v Indianapolis.
2010
Toto je jeden z nejvýznamnějších let společnosti Zipp. V dubnu vyhrál Fabian Cancellara ve Švýcarsku Ronde van Vlaanderen (Tour of Flanders) a Paris-Roubaix ve stylu velení na kolech Zipp 303. Tento úspěch byl monumentálním okamžikem v historii společnosti Zipp, protože to bylo poprvé, kdy uhlíková kola zajela k vítězství ve dvou nejslavnějších dlážděných jarních klasikách. Koncem roku představila společnost Zipp svůj design Firecrest včetně Firecrest Carbon Clinchers. Jeho široký design ráfku je rychlejší a stabilnější při bočním větru. Pryskyřičný systém v karbonových klincích úspěšně zvládá teplo i při nejdelších horských sjezdech. Technologie Firecrest by se stala základem pro moderní inovace kol Zipp. Sportovci Zipp také září. Na mistrovství světa v jízdě zametl Zipp na stupních vítězů v silničním závodě s Norem Thorem Hushovdem, zlatem; Matti Breschel (Dánsko), stříbro; a Allan Davis (Austrálie) bronz. Fabian Cancellara (Švýcarsko) a Emma Pooley (Velká Británie) získali zlaté medaile v časovce. V triatlonu zvítězil Australan Chris McCormack u mužů a Mirinda Carfrae u žen na mistrovství světa Kona. Aby završil tento úžasný rok, přestěhoval se Zipp (spolu s klíčovými funkcemi SRAM) do účelového nového zařízení na 5315 Walt Place v Indianapolis, asi 5 mil severozápadně od naší staré továrny na Speedway.
2012
Tom Boonen ze společnosti Omega Pharma-Quick-Stepp si užívá jedno z nejúspěšnějších jarních klasických období své doby a v neděli po sobě na palubě Zipp 303 vyhrává Tour of Flanders a Paris-Roubaix.
2014
Holanďan Niki Terpstra zahájil svůj konečně úspěšný sólový útok, přičemž v roce 2014 Paris-Roubaix zbývá zhruba 6 km.
2016
Američanka Evelyn Stevensová z cyklistického týmu Boels-Dolmans vytvořila světový rekord hodin UCI u žen, který na palubě předního disku Zipp 900 a zadního disku Super-9 najel 47,980 km za 60 minut. Společnost Zipp představuje 454 NSW Carbon Clincher, první hlavní produkt cyklistického průmyslu navržený pomocí biomimikry. Zvlněné uzly HyperFoil ™ ve tvaru zvlněné ploutve 454 NSW jsou částečně vyvinuty studiem ploutví keporkaků.
2018
Belgičan Wout van Aert vyhrál v Nizozemsku svého třetího mistra světa v cyklokrosu UCI Elite Men, který jezdil na kolech Zipp. Ted King umístil Zipp na největší událost štěrku svým vítězstvím v Kansasu Dirty Kanza 200. Jezdil na Zipp 303, díky čemuž se tato dvojkolí stala vítězem na silnici, dlažebních kostkách, blátě a (nyní) štěrku.
<span jsaction="agoMJf:PFBcW;usxOmf:aWLT7;jhKsnd:P7O7bd,F8DmGf;Q4AGo:Gm7gYd,qAKMYb;uFUCPb:pvnm0e,pfE8Hb,PFBcW;f56efd:dJXsye;EnoYf:KNzws,ZJsZZ,JgVSJc;zdMJQc:cCQNKb,ZJsZZ,zchEXc;Ytrrj:JJDvdc;tNR8yc:GeFvjb;oFN6Ye:hij5Wb" jscontroller="Zl5N8" jsmodel="SsMkhd" jsname="txFAF" class="JLqJ4b ChMk0b" data-language-for-alternatives="cs" data-language-to-transla